sábado, 28 de febrero de 2009

CONCLUSSIÓ CLASSES BALONMANO

Després d'haver realitzat les classes durant la semana hem pogut comprobar la dificultat que té preparar i explicar les classes als alumnes.
Ha sigut una bona experiència degut a que ens hem possat en el lloc del professor per a explicar les classes de balonmano.
En un principi ens va costar un poc perquè mai ens havien trobat en aquesta situació i no sabiem com afrontar les classes, però vam veure que els nostres companys ens vam prestar atenció i aixó ens va servir de gran ajuda.

miércoles, 25 de febrero de 2009

RUGBI : Sessió preparada pels alumnes

x
· Els Profes són : Hugo - Jenny
k
-Material: Balons de rugby, aros, cons, reds, pals, petos, cinta elàstica.

-Organització:Dividim la clase en quatre grups de quatre persones, turnan-los en jocs diversos cada dos grups.

1.- ESCALFAMENT: Utilitzem jocs d´escalfament com el representat en la foto on els alumnes formaven grups de quatre persones i amb un balò d´espuma tenien que anar agafats de la mà tocant amb el balò a les altres persones i afegin-les al seu grup.
2.- PART PRINCIPAL : Els alumnes estaven dividits en grups de quatre persones, primer van fer un desdoblament, mentre se l`ha pasaven, que comensava a la pìsta dreta i acabava al final de èsta, continuant a la pista esquerra amb dos desdoblaments fins arribar al final de èsta, i aixi fins a dos vegades.

-(Analític) : Passes i desdoblaments-Passes aplicats a la Touche:(GLOBAL) Un grup es posa a cada costat de la cinta elàstica, uns defensen la porteria i els altres intenten marcar dins la porteria pasant el balons per damunt de la cinta. Un jugador es coloca dins l´àrea del porter intentant parar la màxima quantitat possible de balons i els altres tres defensors estàn al voltant de l´àrea intentant evitar que els balons passen. Quan un balò entre dins la porteria es canvien les posicions. Els atacants passen a defensar i els defensors passen a atacar.


-Joc del Mini-beisbol :(GLOBAL) Joc de bases modificat on un grup de quatre persones intenten llançar el balò el mes lluny possible(patejant-lo) per a poder passar per totes les bases(aros) per acabar amb una carrera mentre l´altre equip intenta agafar el balò el mès ràpidament possible per a donar-li´l al pitcher(un alumne que està dins de l`aro central ) i intentar eliminar-lo si es troba fora de la base. Si un jugador agafa el balò patejat antes de que aquest haja tocat terra es canvien les posicions.Els que patjen i intenten fer carrera passen a agafar el balò i els altres passen a patejar

-Joc del remat de cap en el baló d'espuma (rugbi):(GLOBAL) Aquest joc consisteix en acumular el màxim nùmero de punt possibles.
- 1 punt: s´aconsegueix quan un equip haja fet cinc passes sense intervenciò de l´altre equip.
- 2 punts: Una vegada conseguit el punt, per aconseguir un altre punt, un membre de l´equip llança el balò a un altre membre del matex equip per a que aquest remate de cap dins la porteria (les porteries son vàlides per als dos equips).

-Futbol en el baló de rugbi: (GLOBAL)Partit modificat. Consisteix en anar patejant el balò cap a la porteria contraria intentant marcar (l´han de tocar tots els membres de l´equip).

-Partit modificat:(GLOBAL) Consisteix a intentar fer la màxima quantitat de punts. Per a poder aconseguir el punt, després d´haver-lo tocat tots els membres de l´equip, un jugador ha de llançar el balò clavant-lo per dins l´aro, mentre aquest aro està subjectat per un dels membres del mateix equip.

3.- TORNADA A LA NORMALITAT

-Estiraments passius: Estiraments per parelles, on es tracta de recuperar el benefici físic.
-CONCLUSIÓ: El que voliem conseguir era introduir als alumnes en un deport que predomina en Amèrica, un joc poc comú a la nostra regiò. Junts hem practicat activitats que han millorat la nostra velocitat i capacitat de treball en equip. Preparar i realitzar les classes ha sigut dur, ja que, no ho haviem fet mai, ens ha col.locat en el lloc dels professors afrontant els problemes del temps i l´organització, ademes de la improvisació en cas de que falle alguna activitat.

lunes, 23 de febrero de 2009

HOCKEY



CONCLUSIÓ DE LES CLASSES DE HOCKEY


Després de realitzar les classes de hockey extraguem una bona conclusió i una bona experiència perquè ens posem d’alguna forma en el lloc del professor i vejem la dificultat que hi ha al fer les classes. La primera classe encara que estàvem un poc inquiets la classe se’ns va fer curta i ens vam divertir molt; la segona classe també es va passar molt ràpid i practicarem tant jocs globals com analítics; finalment la tercera ens eixí un poc mes malament però intentarem que eixira bé. Es una bona experiència recomanable per a tothom.Encara que costa un poc elaborar les classes , després de realitzar-les aconsegueixes una bona satisfacció.


Els profes de hockey: Jordi, Arantxa, Clara, Miriam

viernes, 20 de febrero de 2009

Campionat " 3 x 3 " de futbet....a l'hora del pati.


Hui hem encetat una nova activitat complementària al nostre Centre, aprofitant l'horari de descans del pati i les 2 porteries retirades, i amb l'experiència del campionat de futbet del 1r trimestre (amb els alumnes de 4 ESO , 1 r i 2n BATX.) . Per 1ª vegada, li hem donat forma a una idea que feia temps teniem en ment i encara no l'haviem pogut dut a terme, un campionat amb molta participació i dinamisme com és el " 3 x 3 " .
Esperem que siga una activitat positiva per als alumnes, el Departament i el Centre.


Entrenamiento basquet femenino. Enguera

El ejercicio se trata en ir de cono a cono, y una vez llegas a este tienes que pegar una vuelta sobre ti mismo o pasarte el balón entre las piernas, una vez lleguemos a la canasta nos encontraremos a una persona defendiendola. Si este consigue quedarse el balón la otra persona se quedará defendiendo la canasta.

video


Joc analitic de pases formant una serie i tirant a canasta, la mateixa persona no está situada sempre al mateix lloc

video

jueves, 19 de febrero de 2009

Conclusió de les clases de volei

Despres d'estar a classe i provar a ser nosaltres els profesors de totes les activitats hem valorat tot el que costa la organització, el temps que ha de durar una classe i el que costa tot. Després de tot no ens ha costat tant ja que els nostres companys havien de passar per ejercir de "profes" també i han cooperat sense possar cap inconvenient. El que més ens ha costat globalment ha sigut la improvisació que haviem de fer a cada classe que hi faltava algun alumne, despres el que més hem intentat ha sigut motivar-nos entre tots "profes i alumnes" ja que es la primera vegada que som nosaltres els que controlem el temps, els alumnes, material, en general una classe. Es un bon métode per a que els alumnes trenquen un poc el gel i s'incorporen de forma natural a donar una classe com a profesors o alumnes. Ara bé ja sabem el esforç que comporta tot açò i ens ha ensenyat a valorar un poc més les clases, despres de tot la nostra millor classe va ser la primera, ja que estavem convençuts que tot anava a eixir, les altres dos van ser un poc menys dinàmiques i va faltar un poc de organització però podem dir que per a ser la primera classe donada davant dels alumnes hem aprés com eixir endavant.


Els profes de volei: Alba Pla, Cristian i Alba Soler

miércoles, 18 de febrero de 2009

HOQUEI-SALA : Sessió preparada pels alumnes

i
Els Profes són : Miriam - Arantxa - Clara - Jordi
k
Material:el material utlitzat va ser principalment sticks, cons, cordes, pals i petos
Organització: planificació de tota la classe
1.- ESCALFAMENT: joc d'escalfament que consisteix en :es distribueix la classe per parelles i uno paga conduint una piloata amb l'estic al que li pegue el baló paga.
2.- PART PRINCIPAL
1 x 1: consisteix en practicar el domini de la pilota i l'estic mitjançant parelles , cadascuna de la parella ha de furtar la pilota a l'altra persona
3 x 3: joc on ens situem en trios , on em de conseguir fer un determinat nombre de passes i posteriorment tirar el con
Tècn. indiv.: Conducció: Zig-Zag i despres tirar a porta
Mini-golf: joc de precisió que consisteix en intentar clavar la pilota dins del con
Jugades convinatives: jugades de doblament i desdoblament per practicar el joc en equip.
Partit modificat:partit global on es situen dos equips i per poder anotar un punt s'ha de fer gol i anar tot l'equip dins la porteria abanç que l'equip contrari pose la pilota al mig del camp
3.- TORNADA A LA NORMALITAT
Estiraments: estirament muscular x evitar lesions.

domingo, 15 de febrero de 2009

Conclusió de les clases de fútbol


Ha sigut una experiència molt bona que els alumnes tinguem que preparar les nostres pròpies clases i ser com si diguerem els "professors". En el nostre cas el primer dia, ja siguera per els nervis o que mai haviem dirigit una clase, la sesió li va faltar un poc de dinamisme però en conjunt l'organització va estar prou bé, ja que Ignacio s'encarregava d'explicar els exercicis globals en una pista i nosaltres, Jenny S. i Jesi, ens encarregavem de explicar els analítics en l'altra pista. I respecte al segon i tercer dia, com ja haviem perdut els nervis i estavem més tranquils fèrem les sessions molt més dinàmiques i actives per a que la gent seu passara més be i tingueren més motivació per a realitzar els exercicis e inclús el tercer dia fèrem el partit de fútbol tots junts (incluint-nos a nosaltres) i ens ho passarem d'allò més bé.

Els profes de fútbol: Ignacio, Jenny S i Jesy

sábado, 14 de febrero de 2009

CONCLUSIÓ DE LES CLASES BASQUET


Després del esforç de preparar les classes vam obtindre una gran recompensa, ja que la gent va participar amb moltes ganes i tot va eixir com ho teníem preparat.
Avanç de començar les classes pensàvem que la gent no ens prestaria atenció a l'hora de les explicacions, però encara que ens costava aconseguir l’atenció de tots ho vam aconseguir, també pensàvem que ens resultaria difícil estar cara als nostres companys per la vergonya, però poc a poc la vam començar a perdre.
També vam poder observar que es difícil la coordinació, ja que teníem que fer varies coses a la vegada per a que la classe no estiguera parada, i mestres una començava amb l’explicació del joc de després les altres tenien que anar preparant el material,però una vegada organitzades tot va anar molt bé.
Finalment dir que ha sigut una bona experiència fer de mestres ja que ens a agradat molt.



Les profes de basquet: Begoña, Soraya, Jenny M.

martes, 10 de febrero de 2009

HANDBOL : Sessió preparada pels alumnes

K
Els Profes són : Rebeca - Paula - Natxo
L
MATERIAL:El material utilitzat per a realitzar la sessió de handbol ha sigut conos, aros,petos i els balons de handbol.
1.- ESCALFAMENT
JOC D'ACTIVACIÓ:Aquest joc consisteix en que els que tenen balons deuen de pegar als que no en tenen.Si algú que té el baló li pega al que no en té,automaticament el que no te baló té que pegar als que no en tenen.
ESTIRAMENTS PREVIS:Estirem els músculs després d'haver pegat 2 voltes per la pista.
2.- PART PRINCIPAL
3 x 3:Aquest ejercici consisteix en que tots el membres de lèquip deuen passar-se el baló i fent un passe en picat antes de llançar a la porteria.Es pot entrar dins de l'àrea per a marcar.
TIRS A PORTA:Aquest exercici consisteix en fer zig-zag botant el baló i una vegada fet el zig-zag hi ha que tirar dins de l'aro.
JOC DE LES MULTIPORTERIES:Aquest joc consisteix en que tots el membres de l'equip deuen tocar el baló i passar-lo pel mig de 2 conos avans de marcar a la porteria.
1 x 1:Consisteix en tirar-li el baló al company que està en l'atre cono,aquest avança i li´l passa a l'altre.Una vegada fet aço un defensa i l'altre intenta marcar a la porteria.
JOC (TIRAR CONOS):Consisteix en que tots el membres de l'equip deuen passar-se el baló avans de tirar el conos situats als costats del camp.Ll'euip que més cons haja tirat és el que guanya.
CONTRACOLP:Consisteix en passar-se en passar-li el baló al companyer i correr avans de que el que té el baló el tire.Una vegada agafa el baló intenta llançar a porteria mentre l'altre la defensa.
PARTIT MODIFICAT (6 PORTERIES):Partit que consisteix en passar-se entre els membres de l'equip el baló i llançarlo en una de les 6 porteries.Les 2 porteries dels costats valen 2 punts si marquen i les altres 4 valen 1 punt.
3.- TORNADA A LA CALMA

RELAXACIÓ:Una vegada finalitzada la sessió acabem fent uns minuts de relaxació en silenci.

viernes, 6 de febrero de 2009

Dia de la Pau....al nostre Centre

h
Tots els participants junts.
m

Una frasse feta




La Dansa de la Pau...tot un himne per al nostre Centre.











Entrada amb la música "No dudaría" de Rosario Flores




























Els 2 protagonistes principals















Presentació del "Niño del pijama de rayas"







Dansa del Vent


Lectura d'un text històric














Arantxa-Clara-Miriam-Jenny-Yesi:Presentació de l'acte
El dia de la Pau va eixir molt bé!

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)