miércoles, 24 de enero de 2024

Ara fa quinze anys d'aquest BLOG i Miguel adquireix un protagonisme merescut


 

En primer lloc vuic dedicar aquestes línies al 15e Aniversari del Blog d’Educació Física del Sivera Font. Aquest blog va ser una idea innovadora en aquells temps, que és va crear amb la finalitat en que tots/es ens sentirem reflectits i poguérem ser partícips d’ell i que tantes generacions d’alumnes hagen pogut gaudir-lo. Desitge de tot cor que continue aquesta iniciativa que és va iniciar fa 15 anys i que a dia de hui encara perdura.

Voldria explicar a grans trets com vaig arribar a ser l’educador del Sivera Font. Tot comença amb un xiquet amb Necessitats Educatives Especials que necessitava un educador per al curs. Des del primer moment vaig connectar amb ell i amb el pas del temps vaig aprendre molt i em va ensenyar a veure la vida d’altra forma, ja que, per a ell no li importaven les dificultats que tinguera, sempre estava amb un somriure i predisposat a fer tot el que fora. Per això té tot el meu reconeixement i admiració.


Però malauradament aquest curs ja no està a l’institut. Aleshores per la decisió d’algunes persones els meus serveis com a educador ja no feien falta. Quan en la meua opinió, actualment al centre existeixen necessitats educatives que tenen que ser cobertes per l’educador.

Tot i això jo no em vaig rendir, sobre no fer falta, vaig seguir realitzant les meues funcions. Vaig tindre la oportunitat de poder estar a les classes d’Educació Física gràcies a la confiança que Paco va dipositar en mi, en pràcticament un desconegut. Durant aquests mesos amb ell he aprés molt, no solament a les classes en sí, sinó com a persona.

 És una persona atenta i que es preocupa pels demés, açò fa que els que estem al seu voltat estiguem a gust i també puguem confiar amb ell. Davant les dificultats es un home que lluita pel que es just i sempre està disposat a ajudar a tots els que ho necessiten. Per tot això i molt més li done les gràcies.



Tot açò que vos estic contant no ha estat exempt de crítiques destructives per part d’algunes persones, ja que nosaltres ho fèiem pel benestar dels alumnes. En compte de veure la part positiva que estàvem fent, solament es dedicaven a criticar i quedar-se de braços creuats.


Per últim, i no menys important, vuic donar un agraïment especial als alumnes, que són el motor que fan tot açò possible. Tot el que he fet ha sigut per ells/es, sense ningun tipus d’interès personal. Durant estos mesos he estat molt a gust i heu sigut el motiu pel qual m’alçava dia a dia amb ganes d’estar amb vosaltres, fins al punt de poder parlar obertament de moltes coses, m’heu fet sentir com un més i això es d’agrair. Trobaré a faltar les converses que teníem als patis, les hores de guàrdia, les eixides al poliesportiu, la excursió de les danses a València i moltes coses més que quedaran gravades al meu cor. Sé que açò no es un acomiadament perquè sé que ens anem a tornar a veure i em tindreu ací per al que faja falta. Sempre estaré orgullós de vosaltres i vos portaré al cor.

                                                                                         MIGUEL SAN PEDRO GALÁN



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)