miércoles, 21 de septiembre de 2011

Seguim fent camí

3r C

























14 comentarios:

  1. Quina calor feia !
    Hi ha que repetir aço :)

    ResponderEliminar
  2. Soc Lydia!
    m'agradat ja que mai havia eixit del centre en l'hora de EF,pero a eixes hores fa molta calor!

    ResponderEliminar
  3. soc nansi aquesta activitat ma paregut mol divertida i diferent a altres anys , i meu he pasat mol be encara que m'aja cansat .

    ResponderEliminar
  4. Sóc Nerea,me ha agradat molt la eixida que hem fet este matí pels voltants de l'institut.Si heu tornarem a fer, tornaria a anar :)

    ResponderEliminar
  5. pacó feia molta calor pero tampoc a sigut per a tant soc pere

    ResponderEliminar
  6. soc pere;) m´agradat molt la eixida perque no m´agrada estar sempre dins de les clases i ademes també bé be perque camvies el estiol de la classe i si em ferem mes vegades estaria molt be encara que feia molta calor pero ens ho hem passat molt be,perque canvia molt de les altres classes i no es tant aborrit.:)

    ResponderEliminar
  7. Jorge Calatayud: m'a agradat esta eixida per fora de l'institut perquè ens hem ensenyat a dibuixar el mapa pel camí que anem, també m'a agradat perquè hem eixit de l'institut per a fer educació física i perquè hem estat un poc amb la naturalesa.

    ResponderEliminar
  8. soc silvia,ami m'agradat aquesta activitat perque a sigut diferent i hem pogut ixir del institut un ratet.M'agradaria fer més activitats com esta.

    ResponderEliminar
  9. M'agradat la eixida del institut i espere que no siga l'última.

    ResponderEliminar
  10. M'agradat l'eixida del centre i espere que no siga l'última.

    ResponderEliminar
  11. SOC natxo)(:m´agradat l´eixida perque abans en els mestres que habia tingut nomes estavem en el gimmnas o fora i magra mes eixir a pegar una volta i divertirme per el camp(aiacor):)

    ResponderEliminar
  12. Soc Andrés:
    M'agradat l'eixida, encara que pensava que seria mes dura. Creia que seria mes llarga.

    ResponderEliminar
  13. Sóc Cristina :)
    Em va agradar molt l'eixida perquè en el curs passat no vam eixir a ver activitats d'estes :s

    ResponderEliminar
  14. paco desde l insti te faig el commentari sinos no puc be aixina ya no hem poses 0 ajjajaaja
    Soc Aitor Tormos

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)