sábado, 10 de marzo de 2018

ACRO en 4t ESO













16 comentarios:

  1. Fer acro ha sigutmolt divertit. Ha estat un gran treball en equip de oordinació i compenetració per a no caure. Ens ha agradat molt!
    Ainhoa 4B.

    ResponderEliminar
  2. Aquesta activitat m'ha paregut molt entretinguda. El que haguera canviat és que jo haguera fet un grup de tota la clase i així fer acro tots junts ja que fer dos grups no ens ha creat la rivalitat buscada. No obstant, està molt bé ja que ajuda a fomentar les activitats grupals.
    Paula Micó 4t B

    ResponderEliminar
  3. par mi la actividad de acro ha sido una experenica muy interesante ya que enseña a los estudiantes a saber trabajar en equipo y esto es un factor muy importante para nuestro futuro.
    En resumen, pienso que esta actividad se debería hacer durante muchos más años.
    María Romero 4-esoB

    ResponderEliminar
  4. Aquesta activItat m'ha semblat un exemple de compnyerisme, ja que per a fer una torre cada u ha de posar de la seua part. També és educativa ja que tens que basar-te amb els teus companys per a que ixca una bona coreografía.En conclusió és una bona activitat per a l'asignatura.
    Valentina 4tB.

    ResponderEliminar
  5. L'activitat d'acrogim m'ha agradat molt, perque fa que tots tinguem que col·laborar i treballaren equip per a poder fer-ho bé.

    ResponderEliminar
  6. ¡Me lo pasé genial! ¡Era muy divertido! Me encantó hacerlo!

    ResponderEliminar
  7. Pper a mi aquesta activitat ha suposat, a part de un esforç important ,una forma de connectar més amb els companys i de treballar molt millor en equip, a part de estar ara més compenetrats
    PD: El xic de la foto en primer pla en la cara en blanc i negre es molt guapo ;) (ok, soc jo).
    Edu Sancho Ibàñez.

    ResponderEliminar
  8. L'activitat d'acro ha estat molt bé ja que hem aprés una de les coses més importants que s'han de saber, el treball en equip. Hem aprés que amb una mica de cada persona es poden fer grans coses.
    Marcos Bellot 4tB

    ResponderEliminar
  9. Fer acro ha suposat un gran esforç per a tots i els resultats han sigut magnífics. Hem aprés a recolzar-nos els uns als altres (moralment) i també hem anat més allà dels nostres llimits.Estic realment satisfet amb el meu treball i sobretot amb el treball realitzat per tota la classe, ¡Ànim 4tB!

    ResponderEliminar
  10. EM VA AGRADAR MOLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

    ResponderEliminar
  11. Per a mi ha sigut una enorme experiencia de treball en equip i colaboració en els meus companys,m'agradaria repetir

    Aitana 4B

    ResponderEliminar
  12. per a mi ha sigut un autentic plaer treballar amb els meus companys d'aquesta manera... m'agradat molt fer aquesta activitat
    lucia 4tB

    ResponderEliminar
  13. L'activitat d'acrogim m'agradat molt, ja que hem pogut millorar el treball en equip i el companyerisme, i m'ho he passat molt bé amb els meus companys!!

    ResponderEliminar
  14. Per a mi ha sigut una experiència inoblidable que combina sincronització i companyerisme. És una experiència per a repetir


    Silvia 4t B

    ResponderEliminar
  15. M'ha agradat molt,baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastant.

    ResponderEliminar
  16. Ha sigut un treball en les quals m'he divertit molt i m'ho he passat be practicant-ho i fent-ho amb el meu grup ja que és una activitat de moviment corporal a la mateixa hora que fer figures creatives.

    IKER 4t-A

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)