domingo, 11 de marzo de 2018

Malabars i iniciació a l'ACRO en 2n de l'ESO

10 comentarios:

  1. m'ha agradat molt i ha sigut molt divertit si foren aixi algunes vegades les classes d'educació Física estaria molt bé :-).
    SÓC PACO LLAUDES ÚBEDA DE 2nB

    ResponderEliminar
  2. La activitat de l’acro me ha paregut una de les sessions més divertides ja que ens ho hem passat molt bé dissfresant-mos i sobretot en que no hi han hagut quasi rivalitat entre els dos grups. Me ha agradat molt i espere que fem acro en tots els cursos següents.❤️
    ELENA 2nB

    ResponderEliminar
  3. QUAN ENS VAN DIR DE FER ACRO JO VAIG PENSAR: QUE DIVERTIT SERA, I EL TREBALL QUE FARIEM EN EQUIP
    EN CONCLUSIO QUE EM VA AGRADAR MOLTA AQUESTA ACTIVITAT
    SOC BIANCA MOLLA 2NB

    ResponderEliminar
  4. En general a sigut un experiència molt divertida, encara que hi han fallos que clarament es poden millorar. El acro es algo que ajuda no asoles físicament, també hi ha de haver companyerisme i molt de treball en equip.

    Yoel Alarcón de 2n B

    ResponderEliminar
  5. Aquest treball a sigut tot un repte. Tant per a mi,per al meu grup i per a tota la classe en general. Com tot cami sempre hi han obstacles I ,en el nostre grup, hi van vore molts pero hi vam traure una força de EQUIP i junts vam poder esquivar aquestos obstacles i nos el vam passar genial. Tinc ganes de tornar a fer un altre de aquestos projectes tan divertits de educació física.

    ResponderEliminar
  6. Aquesta activitat m´agradat molt ja que a sigut molt divertida crec que el meu grup se ha esforçat molt i això es lo que cuenta esforçarse i pasarselo bien una actividad inolvidable.

    ResponderEliminar
  7. Aquesta activitat m'ha agradat molt ja que em treballat una cosa fonamental , el companyerisme .
    Sense l'ajuda dels companys el q está a dalt no hi podría estar , en fi e vist un procedimient molt bo de la clase en general cada u a posat un poc de la seua part , i em aconseguit q aquesta activitat eixira mes o menys bé I ha estát molt divertit i crec q em aconseguit no a la perfecció ... el q volia el maestre d'edf
    Un comiat María Barberá 2n ESO B ��

    ResponderEliminar
  8. El acro es una activitat molt divertida per a treballar el companyerisme i la cooperacio ademes es molt divertit pero hi ha algun fallo menut pero res de importancia.
    (Francesc Tormo Roselló 2ESOB) :D

    ResponderEliminar
  9. L'activitat d'acro m'ha paregut molt divertida ja qué ens em esforçat molt en que ixquera mes o menys bé.
    Hem disfrutat molt disfressant-mos i fent les figures amb els nostres companys. Jo crec, que aquesta activitat ha millorat el companyerisme de la classe, en general.
    Raquel Chorques 2n B.

    ResponderEliminar
  10. M'ha agradat molt aquesta activitat,ja que ens ho em pasat molt be i em treballat en equip que es el que mes costa. Jo me sentit molt cómodo amb el meu equip,ens em portat molt be entre nosaltres(em tingut confiança,respecte,etc) i aixo m'ha agradat molt. Espere repetir aquesta activitat.
    Alan Mark Alava Muñoz,2n B

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)