martes, 22 de enero de 2019

Ara que fa 10 anys.....Jenny Serradell

Hola, sóc Jennifer Serradell Gandia, exalumna de l’IES Sivera Font a Canals. Fa uns dies vaig rebre notícies de Paco (professor d’Educació Física d’aquest centre i antic professor meu) donat que el passat 15 de Gener es complien 10 anys del començament del blog que vàrem crear en 2009. En eixe moment jo cursava l'optativa d'Educació física en 2º de batxiller i vaig ser partícip d’aquest, per tant ha sigut tota una sorpresa i alegria saber que encara segueix en funcionament. Quan vaig pensar en eixos anys vaig tancar els ulls i doní una vista a rere, tenint dintre meu sentiments trobats d’alegria i d’enyorança al mateix temps. Per aquells temps era la primera vegada que creàvem un blog, de fet per a mi va ser un dels meus primers contactes amb les Tecnologies de la informació i comunicació (TIC) a l’educació. Recorde que aquest recurs va ser molt motivador per a mi i els meus companys perquè ens oferien la possibilitat de compartir coneixements, publicar imatges de les activitats realitzades i, a la vegada, interaccionar amb els altres. Paco sempre ens va guiar en aquest procés i no únicament amb el recurs del blog, sinó amb molts més mètodes innovadors que fan que l’ensenyança de l’Educació física siga un aprenentatge vertaderament significatiu que ens serveix per aplicar-ho en un futur. Vos convide al fet que quan estigueu en classe d'E.F vos pareu un minut a observar i podreu veure tot el que ens aporta aquesta assignatura. Personalment m'ha ajudat a conéixer-me millor, guanyar confiança, adquirir hàbits saludables, evitar lesions i, sobretot, desenvolupar valors com la igualtat, la cooperació i el treball en equip. A més, m’agradaria compartir amb vosaltres que des de ben xicoteta somiava en ser professora d'Educació Física i tal com anaven passant anys, més motius trobava per a lluitar per aquest somni. He de reconéixer que no ha sigut un camí fàcil però, malgrat açò, si està sent un camí bonic he aprés molt i espere continuar fent-ho al llarg dels anys. Actualment, sóc professora interina en la Comunitat Valenciana i aquest any impartisc classes d'E.F en el centre Fe Anàssim, pertanyent al Francesc Gil de Canals i està sent una experiència molt enriquidora per a mi. Sé que molts de vosaltres esteu cursant 2 de batxiller i pròximament se vos presenten nous reptes. Per això, des de la meua experiència personal m’agradaria donar-vos un consell i és que gaudiu al màxim de tots els moments i que vos recolzeu en les classes Educació Física així com en el vostre professor. Finalment m'agradaria afegir una frase de Nelson Mandela que diu així: “L'exercici és la clau per a la salut física i de la ment” Una fort abraçada, Jennifer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)