jueves, 14 de abril de 2011

Eixida a València : Dansa i Futbol

















49 comentarios:

  1. hola soc lara
    me va agradar aquesta activitat perque ens ho vam pasar molt be y vam fer algo diferent,ensenyant la dansa de la pau en valencia

    ResponderEliminar
  2. al principi en la plasa de la virge donava molta vergpnya en el guiris mirant , però va ser molt divertit

    ResponderEliminar
  3. Ballar la dança de la pau a la plaça de la Mare de Déu de València va ser una experiència nova per a tots, però una experiència molt divertida i lúdica, ja que aquest gest significa molt. A més, vam cridar l'atenció de prou gent; d'això es tractava. Fins al policia li va agradar la dança!

    Veure els jugadors del València de prop va ser una activitat que em va agradar molt, ja que vam poder estar amb esportistes d'elit i vam poder veure com treballen. La dança de la pau que vam ballar al camp de gespa artificial també va ser important; fins i tot vam eixir al diari!

    Vaig disfrutar molt amb aquesta excursió.

    ResponderEliminar
  4. Eva 1B. Científic

    Va ser una activitat nova i molt divertida. Vam ballar el ball de la Pau a la Plaça de la Mare de Deu tingent public de fora de l'institut i al principi donava un poc de vergonya pero al final va estar molt be.
    Encara que despres no vam poder vore molt be l'entrenament del jugadors del Valencia. Jo m'esperava vore'l de mes prop, pero aixo va ser compensat ja que al final els jugadors van parar a firmar-nos i fer-se fotos.

    ResponderEliminar
  5. Al principio tenia un poco de vergüenza cuando estabamos bailando en la catedral, pero cuando la gente se iba fijando en nosotros, nos hacia fotos y nos aplaudieron, me di cuenta de que salió bien y que les gusto.
    Hablando del entrenamiento del valencia, no lo pudimos ver muy bien pero es una oportunidad muy grande porque sinceramente si no hubiera ido con el instituto no hubiera ido nunca a verlo.
    Me gusto mucho esta excursión, disfrute y espero que se pueda repetir mas veces.
    ANA GARCIA SARRIÓN

    ResponderEliminar
  6. joan chafer 4a

    aquesta activitat al principi em va pareixer que era una locura pero a mesura que anavem ballant em vaig donar conter que era interesant ja que estabem vallant una dansa
    de unes altres cultures a la catedral de valencia...

    ResponderEliminar
  7. Antoni Giménez Rodríguez 1BNT4 de mayo de 2011, 20:28

    Antoni Giménez Rodríguez 1BNT

    Aquesta activitat doble va resultar molt profitosa per a tots, crec jo, ja que aixi amb el ball de la pau hi ha gent que pot haver perdut la vergonya d'actuar amb public, o no, per altra part la visita de l'entrenament del València C.F. em va agradar molt, pero la llastima fou que el València no entrenara on, en teoria, devien d'entrenar pero al menys ens van firmar uns autógrafs i ens poguerem fer unes fotos amb ells.

    ResponderEliminar
  8. Per a mi l'excursió va disar un poc a desitjar, i no per culpa de l'organització. La dansa a la plaça potser va donar un poc de vergonya pero tot suportable i més sabent el missatge que voliem transmitir. La única cosa que em va decebre una mica va ser el tindre que vore els jugadors dins d'un forat i a una distància prou elevada. Acò es va compensar un poc al poder veure els jugadors i ser fotografiats en ells.

    ResponderEliminar
  9. Rakel Soler Cucarrella 1º BNT4 de mayo de 2011, 20:39

    Raquel Soler Cucarella

    Ambdues activitats van ser noves per a mi, ja que mai ho havia realitzat. Varen ser molt divertides.
    El ball de la pau a la plaça de la Mare de Déu vaig passar molt vergonya, m'imagine que els demes també, però la vaig superar, no m'esparava que tinguerem tant de públic, però pense que es millor i aixi alguns pogueren traure les seues dots com artistes. No m'esperava que ixira tan coordinat
    L'entrenament del valència, jo m'esperava vorels al camp i mes a prop, però que no entrenaren a portes tancades, però així i tot em va agradar, ja que despres hem vaig poder fer fotos amb els jugadors i autigrafs. Si no aguera sigut per esta excursió, jo tal vegada no m'haguera plantejat anar a Paterna.

    ResponderEliminar
  10. Marta Agustí 1 Batx Tec

    Aquesta excursió també em va agradar molt, perquè vam fer allò que ningú (o molt pocs) fa: ballar enmig d'una plaça prou freqüentada. Al principi donava respecte per les reaccions que la gent feia al veure'ns, però més tard vam agafar confiança a la situació...
    Per una altra banda, també em va parèixer molt graciós que fórem dos autobusos de gent vestida de blanc, igual que després en Paterna tampoc va estar gens malament la cosa.

    ResponderEliminar
  11. Hola som Maria Tortosa i Aitana Sornosa de 4esoc

    Hem va agradar molt sobretot la part del valencia perque el ball feia un poc de vergonya pero va estar tot molt divertit!

    Jo no vaig anar a ninguna activitat pero m'avera agradat anar.. pero per motius no vaig poder.

    ResponderEliminar
  12. Noelia Pla 4rtC

    L'activitat de l'excurcio a Valencia , tant com a veure els jugadors del Valencia com a ballar la dansa va ser emocionant, encara que ballant la dansa hi havia molta vergonya per que hi havia prou gent per el carrer sobretot gent d'altres colegis que cuant vam acabar tota la gent de per alli ens va aplaudir fins i tot el policia que estaba per alli. Va estar be poder vore com entrenaen els jugadors del Valencia CF, encara que no vam poder entrar a vorelos desde dins. Pero en resum la excursio va estar be i sobretot divertida.

    ResponderEliminar
  13. juanjo gimenez 4t

    La eixida a valencia a mi me va agradar molt ,al principi cuant anavem a ballar donava un poc de vergonya pero despres ia no nen teniem .
    I despres cuant vam anar a vore el valencia entrenar va ser lo millor ,tots ai fentmos fotos .
    va estar molt divertida .

    ResponderEliminar
  14. Sergio Moreno 1BS

    Aquesta activitat em va agradar molt, ja que el mateix dia vam viure dos experiencies noves i que mai s'havien fet. Al principi ens va donar un poc de 'corte' fer la dansa, pero crec que al final va quedar molt be. Tots vam veure la forma en que treballaven aquests jugadors de tan alt nivell i el millor del dia crec que va ser a l'eixida del entrenament dels jugadors.

    ResponderEliminar
  15. Lorena Serrano Navalón 1ºBNT

    Aquesta activitat m'ha agradat molt perque es una activitat que no em fet mai i jo mai he vist als futbolistes tant de prop. Però lo millor de l'activitat ha sigut el ballar, que els xics ballaren en mosatros perque l'activitat ha llevat molt la vergonya entre els alumnes i ha creat més amistat entre nosaltres.

    ResponderEliminar
  16. Carlos Pineda 1BS

    Aquesta activitat extraescolar va ser molt entretinguda. Vam experimentar una nova idea que vam transmitir als ciutadans de Valencia amb la dansa de la pau y posteriorment en la Ciutat de Paterna on vam tindre la posibilitat de sortir al periodic Superdeporte per a que mes gent conega aquest ball. La majoria dels alumnes esperaba veure el entrene del Valencia C.F. de mes a prop, encara que les vistes que vam tindre no van estar gens mal y mes tard quan vam tindre la possibilitat de veure els jugadors de mes a prop i poder fermos fotos amb ells va ser una experiencia inolvidable.

    ResponderEliminar
  17. Miriam Valls 4tC

    En el ball de la pau vaig tindre un poc de vergonya en la catedral pero meu vaig pasar molt be sobretot en el mestalla tant vejent com jugaven els de valencia com ballant.

    ResponderEliminar
  18. sunsi ferrer 4tC

    a mi hem va pareixer molt be,ja que ixes de la rutina,veus a famosos,et firmen i a mes fas un ball davant de tots(que vergonya vam passar tots,pero ens ho vam passar de categoria!!)

    ResponderEliminar
  19. Angela Martinez 4tA

    La eixida a Valencia em va agradar molt tambe al principi tenia algo de vergoña pero despres ni em vaig donar conter.Quan vam estar a Paterna amb el jugadors del Valencia espera vorelos de mes prop quan entrenaven pero els vam vorer igualment a l'eixida del entrene i van poder ferlos fotos.La marxa apeu va estar be pero tambe va ser agotadora. I la xarrada de Quique Sanz va estar be ens va explicar coses noves que potser no sabiem i algu de nosaltres algun dia pot arribar a fer el mateix que ell.Meu vaig passar be en les tres activitats.

    ResponderEliminar
  20. Ana M 4C
    Em va agradar molt l'activitat, al principi, en la plaça donava un poc de vergonya i mes encara quan la gent ens va començar a gravar i fer fotos pero al final tot s'oblida i et dona igual, sols balles. Tambe em va pareixer molt descarat el que el Valencia canviara de lloc l'entrene per a que nosaltres no poguerem vore-los. Pero dona igual, si l'any que ve es repetira l'activitat jo aniria segur

    ResponderEliminar
  21. Ester Giménez 1BNT6 de mayo de 2011, 0:33

    M'ho vaig passar molt be en aquesta excursió. En el ball encara que vaig passar algo de vergonya em vaig riure molt i em vaig divertir, fins i tot despres en el camp ens vam animar a ballar la del hipo. En el entrenament la veritat es que em va pareixer prou mal que els tinguerem que vore desde fora com qualsevol persona que passava per el carrer i no em va agradar. Aixó si, el final quan estavem fent-mos fotos en els jugadors tambe va estar molt be, alguns eren molt simpatics mentre que altres no tant...

    ResponderEliminar
  22. Marta 1BH

    Aquesta activitat hem va agradar molt ja que és una de les activitats de les que millors en ho hem passat, ballant a la plaça de la catedral i després vejent el entrenament, tornariem a fer aquesta activitat.

    ResponderEliminar
  23. Sincerament me va agradar molt. Primer el ball de la pau que vam fer en la plaça va ser algo que no haviem fet abanç i va estar be, al igual que en el ball de Paterna. Tambe me va agradar vore als jugadors del València entrenant, encara que poquet, i en primera persona. Lo únic que me me va pareixer be es que si estaves amb un jugador fent-te una foto, n'hi havia algu que se te posava pel mig i donaven ganes de dir-li algo.. Pero en general, va ser genial i jo ho tornaria a fer.
    Atanas Gospodinov 1BNT

    ResponderEliminar
  24. Jordi Arnau 1er BNT

    Em va pareixer d'allò més divertida l'activitat. Un poc de vergonya al principi però res ¿insoportable?. L'únic inconvenient que vaig trobar va ser que es posaren a entrenar jugades assatjades i no poder-los veure un ratet més.
    Lo millor: la simpatia d'alguns jugadors a l'hora de firmar i baixar a fer-se fotos amb nosaltres.

    ResponderEliminar
  25. Amparo García 4tC

    A mi em va agradar molt la iniciativa de portar el ball de la pau fora de les portes de l'institut i encara que vaig passar prou vergonya ballant en la plaça de la catedral tornaria a repetir l'activitat.
    La segona part de l'excursio també va estar molt bé pero i com a no m'agrada massa el futbol no em va importar el fet de no poder veure be l'entrenament.

    ResponderEliminar
  26. susana 1BNT
    este acte magradat molt perque es una coso que no oblidarem mai,i segurament no eu repetirem mai.crec que davant la plasa de la mare de deu deuriem de haver fet un ball mes perque cuan ens vam soltar ja no teniem vergonya ni res .espere que altres alumnes pugen tindre la oportunitat de fer aquesta experensia

    ResponderEliminar
  27. Va ser una excursió que m' agradà molt i a l' hora nova per a tots ja que el ballar a valéncia no es fa tots els dies , el anar a paterna va ser una excurssió que repetiria tots el mesos i el fet de tenir tan prop els jugadors va ser una exp
    eriéncia inolvidable.
    Carles Climent 1BS

    ResponderEliminar
  28. Claudia Soriano Muñoz 1BAT.S

    Aquesta excursió em va agradar molt, ja que va ser molt diferent de la resta i malgrat pareixia que anàvem a passar vergonya ballant la dança de la pau a la plaça de la Mare de Deu a València, quan la vam acabar teníem fins i tot ganes de tornar a ballar-la. En quan al entrenament, al principi va ser un poc aburri vore des de fòra el entrenament, però al final ballar al camp i vore després als futbolistes em va resultar divertit.

    ResponderEliminar
  29. Sara García 1BS

    Encara que no vaig poder anar perque estava malalta , em vaig quedar en moltes ganes de aver asistit , m´avera agradat molt ballar la dansa davant de tots i poder aver vist als jugadors en l´entrenament avera sigut molt divertit.

    ResponderEliminar
  30. Daniela 4tA

    Aquesta activitat va estar molt divertida. Al principi en la catedral tots teniem molta vergonya pero quan vam començar a ballar ja ens donava igual.
    L'entrene del València la veritat esque no em va agradar molt però desprès al fer la dança en el camp va estar molt bé encara que vam ixir plens de césped.

    ResponderEliminar
  31. Vero 1BNT

    Aquesta excursió va aconseguir el teu propòsit, que perguerem la vergonya davant tanta gent, encara que crec q hi va haver més gent al gimnàs el dia de la Pau, que a la plaça, on normalment està plena de gent. Però serà perquè era matí i no l'hora en que la gent passa per ahí.
    Tampoc podiem tindre tanta vergonya perquè qui passava no el coneixiem i per lo menys a mi no em va entrar massa vergonya.

    Respecte al tema dels entraments, em vaig decepcionar prou. Jo creia que anava a ser una altra cosa ademés de que l'entrenament era poc visible. Vaig disfrutar més quan vaig ballar el "hipo-hipo" que vegent-los.

    ResponderEliminar
  32. Roser Sancho Such 1BCNT.

    Aquesta excursió em va agradar molt,va ser diferent i original ,això de ballar en un lloc com és la Plaça de la Verge va estar molt bé ,una anèctoda més que contar.
    L'entrene del València em va desepcionar un poc per allò de que estiguerem fóra vegent-ho, però una vegada dins va estar molt bé ballar i veure als futbolistes .

    ResponderEliminar
  33. David Felipe 1BS

    Aquesta ha resultat ser una activitat en la meua opinio molt entretinguda ademes de interesant per una part, perque vam fer coneixer a valencia una dança propia d´aquest institut , per l´altra part l´interesantisima visita a l´entrenament de futbol del valencia...

    Com a critiques, primer la poca accesivilitat que varem tenir per a veure l´entrenament (de la cual cosa l´IES no era responsable), pero per l´altra banda cal comentar que l´equip de musica no tenia una potencia suficient per a fer correctament una activitat a l´escala que la varem fer.

    ResponderEliminar
  34. La eixida a Valencia era molt esperada per a molts, anàvem a veure els jugadors del València cosa que no sempre tens eixa sort de veure’ls i ballar davant de altra gent.
    Una vegada en València el ball davant de la basílica va estar prou emocionant però amb un poc de vergonya perquè havia un grup de jovents mirar-nos, però va ser una experiència nova per a molts que mai sabrem si la repetirem.
    Una vegada en Paterna, les vistes per a veure els jugadors eren unes vistes “vips” deixant de banda aquest detall en general tot el demes va estar bé, el ball desprès una vegada mes en el camp de gespa on vam ser gravats i per finalitzar com a “bojos” esperant la eixida dels jugadors per a fer-nos les fotos va ser una excursió diferent a la resta i la que mes en va agradar, esperem repetir-la a l’any que ve.
    Paula Mollá 1BCS

    ResponderEliminar
  35. La veritat al principi de l'escursió ens donava vergonya que ens vegeren ballar i més en la Plaça de la Verge per on pasava molta gent, però després quan vam ballar vam veure que no era res de l'altre món, més tard, a Paterna ens ho vam passar d'alló més be i a final ens vam divertir molt amb la firma d'autògrafs del jugadors.
    Àngela Molina 1Bat CNT

    ResponderEliminar
  36. Paula F. Coloma 4tB

    D'aquesta activitat no hi han paraules. Va ser una activitat mol divertida vorer als jugadors entrenar i despres ballar la dansa de la pau va ser mol emotiva.

    ResponderEliminar
  37. Angela Lopez 1BCS

    En aquesta excursió es varem divertir prou, per el fet de tindre que ballar la dança de la pau en valència, davant de la gent i després en el camp de futbol.Encara que vam tindre que vore als jugadors en un mal puesto, va ser divertit.

    ResponderEliminar
  38. La marxa a València em va agradar molt perquè va ser diferent a qualsevol marxa extraescolar que havíem fet abans a l'institut. Va ser molt divertit ballar la dansa de la Pau fora de l'institut i també cridarem l'atenció d'algun curiós que hi havia per allí.Al principi vaig passar un poc de vergonya però després em vaig divertir molt. I va ser molt interessant estar a prop de jugadors d'èlit i vore quins mètodes de trebal utilitzen encara que m'havera agradat estar més a prop d'ells.

    Albert Chàfer 4tA

    ResponderEliminar
  39. Hugo Violero Albiñana 1BS

    Aquesta activitat va estar prou be, el tema de fer el ball a mitat de la plaça per a trasmetre un missatge i poder veure l'entrenament del Valencia CF hem va agradar molt. Per acabar, agrair als professors per poder fer aquesta activitat.

    ResponderEliminar
  40. Pau Colomer 4tA
    -La dansa va estar molt be i em va agradar molt fer-la davant de tanta gent!
    -Vore l'entrenament i als futbolistes de tant de prop va estar entretinguda perque ens vam poder fer fotos amb ells i tocar-los!

    ResponderEliminar
  41. Quan Paco en va comentar aquesta activitat,vaig pensar que era una cosa de bojos i que no sería bona idea. Pero tot el contrari,va ser una experiència genial,el ballar a la plasa la verge en els quiris fent-nos fotos i la segona part de l'activitat va estar molt divertit fent-nos fotos amb els jugadors i amb la prensa.

    ResponderEliminar
  42. Victor 4tA

    Va resultar prou entretinguda en els diferents llocs primer a la catedral ya k va resultar original ballar alli i despres el entrenament del valencia va ser el millor perk vam poder veure els jugadors encara k ens va costar un poc poder fero

    ResponderEliminar
  43. Esta excursió,a pesar de les meues circumstancies, va ser una experiencia inolvidable. Meu vaig pasar d'alló mes bé a la plaça la Verge, i després al camp. Em vaig sentir un poc defraudada a l'hora de veure el entrenament donat al fet de que des d'on es veia, jo no podia accedir. Per ami , el millor moment de l'excursió va ser quant els jugadors van eixir poc a poc a firmar-nos i fer-se fotos amb nosaltres. I pel que fa al ball de la pau en el camp i jo estar-hi al mig dels cercles, va ser divertidíssim. No tots els dies poguem isir a un periòdic d'eixe nivell.

    Maria Camarena 1º Bat. Socia

    ResponderEliminar
  44. Aquesta eixida a la capital , va ser una experiencia molt novedosa, ja que mai haviem eixit del centre per a representar un ball , ni molt menys a un lloc tant concurrit com es la Plaça de la Verge, amb tanta gent mirant . Dificil d'oblidar. Despres la visita a la ciutat esportiva de Paterna també va estar molt bé , encara que els entrenes a porta tancada ... no son molt agradables per als aficionats. Vegerem nosaltres mateixos, a que dediquen part del seu temps els futbolístes, i els cochasos que s'arreen ...!!! Gràcies per eixa eixida Paco.


    Andrea Fayos Climent 1º Bat. Humanístic

    ResponderEliminar
  45. Aquesta eixida a la capital , va ser una experiencia molt novedosa, ja que mai haviem eixit del centre per a representar un ball , ni molt menys a un lloc tant concurrit com es la Plaça de la Verge, amb tanta gent mirant . Dificil d'oblidar. Despres la visita a la ciutat esportiva de Paterna també va estar molt bé , encara que els entrenes a porta tancada ... no son molt agradables per als aficionats. Vegerem nosaltres mateixos, a que dediquen part del seu temps els futbolístes, i els cochasos que s'arreen ...!!! Gràcies per eixa eixida Paco.


    Andrea Fayos Climent 1º Bat. Humanístic

    ResponderEliminar
  46. Aquesta eixida la millor de tot el curs, encara que al principi tots pensarem que això de ballar davant de tot el mon en una plaça i a mes en Valencia, seria molt vergonyosa, però va ser tot el contrari, en el moment en el que estàvem fent-ho sens va passar el temps volant, i a mes ens varem riure una bona estona.
    I desprès ya a l’entrenament del valència això ya va ser el millor del dia, ai si que varem disfrutar a les portes de la ciutat esportiva de Paterna.
    Una activitat per a repetir!!

    LAURA MORALES BAÑO 1BATX SOCIAL

    ResponderEliminar
  47. Hola soc ricardo de 1 bat tecnologic, aquesta excursió a sigut una de les millors exursions de les que he participat, perque heu tenia tot, però sobretot diversió

    ResponderEliminar
  48. aquesta excursio va ser prou divertida encara que la dansa de la pau en la catedral no va ser molt divertida.
    Alvaro 1BCS

    ResponderEliminar
  49. Esther Moreno Regueira 1BS

    Al principi estava un poc nerviosa per tindre que ballar la Dansa de la Pau en la Plaça de la Verge i després al camp de fútbol, però una vegada allí se me va oblidar tot. Els balls ens van quedar molt be i la gent ens mirava bocabadada.
    Després no vam tindre molta sort perquè no ens van deixar veure l'entrenament dels jugadors del València C.F i només vam poder veure el calfament des de la reixa. Però de totes formes l'excursió em va agradar molt perquè després de l'entrenament ens poguerem fer fotos amb els integrants de l'equip.
    Sense dubte, una de les millors excursions de l'any!

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)