miércoles, 11 de mayo de 2011

Carreres d'Orientació per fora del Centre
















19 comentarios:

  1. Al meu pareixer l'activitat va estar prou be. Pensava que al estar per fora del centre seria més complicat, però llevant d'alguna lletra un poc amagada l'activitat no va tindre un grau de dificultat abusiu. D'altra banda, s'agraeix de tan en tant sortir dels rutinaris llocs on fem clase tots els dies.

    ResponderEliminar
  2. Aquesta activitat em va agradar més perque fer ejercisi fisic a l'aire lliure et resulta menys pesat que si el fas a un lloc tancat, pero ara ve la calor i sera millor practicar l'exercisi dins

    Helena Garrido Sanchis 1º BAT. C.S.

    ResponderEliminar
  3. Raquel Soler Cucarella 1º BNT13 de mayo de 2011, 22:35

    Raquel Soler Cucarella 1º BNT
    A mi l’orientació hem sembla que es una habilitat que tens per a moure’t sobre un terreny, sabent en cada instant on et trobes, d’on vens i on vols anar.
    Hi han molts objectes que et poden ajudar com son el mapa, la bruixola… etc
    Particularment jo opense que l’orientació com a contingut educatiu permet millorar la capacitat de coneixer i poder comprendre la naturalesa i ensenyarte a desplaçar-te per llocs on no coneixies abanç, i a més es una activitat divertida

    ResponderEliminar
  4. Jordi Arnau 1er BNT

    Aquesta activitat a sigut una més per tal d'eixir del institut, com la natació i la caminata.....

    Ha sigut divertida però el problema va estar en que a la nostra classe ens va tocar de 12 a 1, i per tant, hi havien molts mosquits i feia molta calor; però llevat d'açò, fou una activitat entretinguda i apassionant.

    ResponderEliminar
  5. Aquesta activitat va ser molt divertida, meu vaig passar molt bé. Encara que és del tot esgotadora, mereix la pena.
    Em va agradar més per fora del institut que per dins. Perquè fora hi ha més espai per on poder menejar-te.

    Clara Castells 1BS

    ResponderEliminar
  6. Esther Moreno Regueira 1BS

    L'orientació és molt divertida perquè, encara que és un esport com un altre, sembla un joc. Personalment m'agraden aquestes classes, tant si són dins com fora del centre, perquè ajuden a la velocitat, a l'estratègia i a la competitivitat.
    Encara que prefereixc les danses del món en les classes d'educació física. Però això és un assumpte personal!

    ResponderEliminar
  7. Antoni Giménez Rodríguez 1º BNT15 de mayo de 2011, 19:54

    Antoni Giménez Rodríguez 1º BNT

    Aquesta activitat jo crec que es molt profitosa per a tots, ja que ens ajuda a orientar-nos mitjançant bruixola, mapa…, propose que hi asquen mes activitats d’orientació durant tot el curs, encara que m’agradaria que que les coses estigueren un poc mes clares jeje perque jo em pensava que hi hava que fer les 30 estacions, les vaig fer i clar, vaig arribar prou tard, cuant les 10 primeres i les 20 primeres vaig arribar el primer jeje, pero per tot lo demes va estar molt be la activitat, i a més va ser diferent a les que feiem l’any passat, aquesta era nova.

    ResponderEliminar
  8. Nacho Blasco Garcia 1er BNT

    Aquesta activitat a estat molt divertida ja que a part de fer deport, et fa pensar i el que miyor faça eixes coses es el que miyor fa l'activitat.

    I a tots els agrada guanyar, i competeixen entre ells i la competitivitat es molt divertida sempre que es jugue net.

    Per a mi l'activitat a sigut molt divertida i com be e dit la competitivitat motiva molt.

    ResponderEliminar
  9. Rafa Castells 1bat social

    Per a mi l'orientació resulta molt interesant ja que no sols practiques esport sino que tambe es posen a prova les teues habilitats per a orientarte.personalment per a mi aquesta activitat en concret es de les millors que he fet d'orientació ja que el espai era molt gran i diferent al de les altres voltes.

    ResponderEliminar
  10. Em va agradar molt ja que ens va servir per a sortir de la rutina del que fem normalment. A més, no va ser execivament complicat encara que algunes estaven una mica amagades

    ResponderEliminar
  11. Fer aquest tipus de classes m'agrada perque t'ajuden a desconectar un poc i també perque fer exercici a l'aire lliure resulta menys pesat i es més divertit encara que quan ve la calor es pateix un poc.

    Helena Garrido Sanchis 1º BAT. C.S.

    ResponderEliminar
  12. Asun Biosca Barberá-1BCS

    L´orientació per fora del centre es una activitat important ja que ens ensenyem a com ubicar-nos amb un mapa. Ens serveix per a fer activitat física i ser habils per a trobar les pistes.
    De vegades costa perque no sas per on anar per a acabar el més rápid possible.

    ResponderEliminar
  13. Sara Garcia 1BS

    Fer aquesta activitat per fora del centre va resultar mes animada , ja que per dins del institut no hi ha prou espai per a fer-la.
    Encara que em va agradar em va resultar un poc agotadora perqué hi havia que correr i era dificil trobar algunes lletres.

    ResponderEliminar
  14. La activitat realitzada fora del centre va ser molt esgotadora i vam tenir la sort de que ens toca una hora on no hi feia massa calor però amb la dificultat que hi costava córrer per alguns trams a causa de la gran quantitat de gespa però va ser molt divertit i una experiència nova ja que en Alcúdia mai havíem realitzat aquest tipus de activitats amb brúixola. No ens esperàvem acabar tant esgotats però la veritat que havia que córrer bastant per a fer una marca ajustada al teu cos.

    ResponderEliminar
  15. Lara Martinez 1Bhum

    Aquesta activitat m'agradat molt ja que em eixit del centre i hi havia mes tros per aon trobar les lletres i els dibuixos.

    ResponderEliminar
  16. Aquesta activitat per fora del centre em va agradar molt encara que no se me dona molt bé orientar-me...però jo ho intente. :)
    Va ser diferent i divertit. A més no feia molta calor i encara que m'haguera agradat trobar més pistes... va valdre la pena.

    ResponderEliminar
  17. em va pareixer una activitat molt interesant i entretinguda, ya que sols per isir del centre tambe tajuda a desconectar un poc...
    Alvaro 1BCS

    ResponderEliminar
  18. Aquesta activitat per fora del centre em va agradar molt encara que no se me dona molt bé orientar-me tot i que és del tot esgotadora, mereix la pena.En definitiva que fer aquest tipus d' activitats m'agrada perquè t'ajuden a desconectar un poc i també perquè fer exercici a l'aire lliure resulta més divertit i novedós.
    CARLES CLIMENT 1BS

    ResponderEliminar
  19. Aquesta activitat a l’exterior del centre va ser molt esgotadora, però una nova activitat ja que en L’Alcúdia aquest tipus de activitats no les realitzàvem. Pense que aquest tipus de activitat ens fa ser mes competitius perquè intentes arribar abans que els teus companys, per eixe fet, ens agarrem la activitat molt enserio, cosa que és positiva.
    Un gran inconvenient era la gran quantitat de gespa que hi havia per alguns trams però això no va fer per el contrari,que la activitat fora per al desajust de molts.
    Paula Mollà 1ª Bachiller Social

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)