jueves, 22 de septiembre de 2011

I també en Bicicleta

2n BATX.


















9 comentarios:

  1. Ja hi han ganes de pujar el port!!

    Javier Cucarella :)

    ResponderEliminar
  2. Carles Espinosa

    Es va fer un poc curta pero va estar molt be,sincerament em va agradar molt.A la próxima a pujar el port!Ánim! =D

    ResponderEliminar
  3. Mos eu vam passar molt be :)
    espere que no tardem a repetir!!

    Marta Moreno.

    ResponderEliminar
  4. La veritat es que el viatge
    va estar molt be va ser bastant
    entretingut i espere que continuem
    eixint amb la bici perque ens ajuda
    a relaxarnos i anar mes desaogats
    a l'hora de estudiar :)

    Adrian Vicent

    ResponderEliminar
  5. Va estar molt be perque es una activitat diferent a les que estem acostumats a fer , perque anant en bici fem esport i a la vegada ens despejem, per aixo mos va agradar molt;)

    Mirella Serradell.

    ResponderEliminar
  6. Borja Tomas

    Personalment em va agradar prou, ja feia temps que no agarrava la bici i tenia ya ganes... el curs passat ens vam quedar en les ganes i este la primera eixida ya m'ha agradat!
    PD: Enguany al balneari unes quantes vegaes si no es molt demanar...

    ResponderEliminar
  7. Meu vaig pasar molt be encara que el silli de la bici no acompanyaba jajaja
    pero ui la puja al port a estat millor

    Lara Martinez

    ResponderEliminar
  8. Sergio Moreno

    Per ami aquesta 'experiencia' era nova, pero em va agradar molt, ja que al mateix temps que realitzem esport estem relacionammos amb els nostres companys.

    ResponderEliminar
  9. Va estar molt be aquesta activitat de la bici, i sempre em quede amb ganes de mes, encara que em canse prou. Pero la pujada al port ha sigut la millor volta, ja que no hhi haven tantes rampes cap a dalt.

    Gemma González!!

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)