lunes, 18 de octubre de 2010

Aitor, com a Professor





























14 comentarios:

  1. Hola...!!! Soy Marta Bellver.
    La sesión de hoy a sido divertida y a la vez trabajando.Los juego de la cadena y del pañuelo han estado muy bien, y después a la hora de trabajar mas también, porque todos estaban atentos a las indicaciones de Aitor,cosa que en la última sesión cada uno hacia mas que nada lo que quería.En fin que ha estado muy bien organizada y dirigida.
    mua*

    ResponderEliminar
  2. holaa! Soc Jorge Cabello
    Bueno pues la classe de hui a estat molt be! i entretinguda! m'ha agradat molt i espere que Aitor en faja mes classes aixina!

    ResponderEliminar
  3. hola soc joaquin.
    Aquesta clase ma paregut prou interesant i divertida ja que em intercalat els jocs de condició física y els exercicis

    ResponderEliminar
  4. Soc Queralt.
    La sesio dirigida per Aitor com han dit els meus companys ha estat molt divertida a l´hora de fer els jocs i l'escalfament però quan ham canviat a fer els circuits ha sigut el que més m'ha cansat personalment.

    ResponderEliminar
  5. hola soc sonia.

    aquesta clase ha segut prou entretinguda ja que aitor sa encarregat daquesta clase prou bee els jocs han estat molt divertits i ens em rist un bon ratet i els ejercici de condicio fisica han cansat un poquet xro han estat entretinguts tambe, espere repetir.

    ResponderEliminar
  6. Soc Raquel.
    En la clase que ens va donar Aitor em vaig divertir molt.Vam acabar molt cansats però perque vam treballar molt el quadriceps.En el calfament,els jocs van ser molt divertits i ja feia temps que no jugabem!

    ResponderEliminar
  7. olaaaa
    la clase preparada per aitor va estar ben dirigida i era prou completa.
    em va agradar prou excepte la distancia dels salts d'amplitud q no arribavem de aro a aro e rakel?? jaja pero molt be
    felicidades aitor!!!

    ResponderEliminar
  8. En la sessió de Aitor va estar be,ja que va ser divertida i ben estructurada per a ser la primera.
    Soc Neus

    ResponderEliminar
  9. SÓC ANDREA.
    LA CLASSE DE L'ALTRE DIA EM VA AGRADAR PERQUÈ VAM FER JOCS TREBALLANT LA CONDICIÓ FÍSICA.

    ResponderEliminar
  10. Som jose i joan:
    La sessió de l'altre dia ens va pareixer divertida i ben estructurada. Els jocs van ser prou entretinguts

    ResponderEliminar
  11. hola! la sessió de Aitor em va pareixer molt mes estructurada que quan la vam fer Ángela i jo. Els joc van ser molt divertits, sobretot el del mocaoret.

    ResponderEliminar
  12. La de antes era Marián.
    Sóc Àngela, la sessió d'Aitor em va parèixer molt divertida i em va sorprrendre molt la motivació per part d'Aitor cap a nosaltres.

    ResponderEliminar
  13. Hola soc Marta A.
    La sessió d'Aitor em va agradar molt, va ser molt divertida i també molt entretinguda pels jocs que va fer.

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)