viernes, 22 de octubre de 2010

Alumnes de 1r Batx. HUMANÍSTIC











10 comentarios:

  1. Hola!!! soc Gemma =)
    m'agraden molt les clases que estiguem tenint hasta ara, perque soc nova en este institut i tenia vergonya pero al pasar la classe de presentacií que vam fer en E.F. vaig agarrar mes confiança amb els meus companys!! =)

    ResponderEliminar
  2. ale cuqui gemma y lara se nota que rendiu ehh :D

    ResponderEliminar
  3. Hola!soc Lara
    M'agraden les clases de educació física perque en demana treball en el que ens tinguem que esforçar per a aconseguir eixe objectiu i ens fa suar(en el bon sentit de la paraula) i fer exercici jajaja

    ResponderEliminar
  4. Holaa!! sóc andreea! :)
    Jo estic amb Gemma, les clases de E.f d'enguany m'agraden moltisim, encara que Paco ens canse molt , pero son les millors ! :)

    ResponderEliminar
  5. Hola! Sóc Andrea . Jo també estic amb Gemma , m'agraden molt les classes d'E.f d'enguany, encara que Paco ens canse molt , son les millors! :)

    ResponderEliminar
  6. hooola ! SÓc andrea , per 5ta vegá que intente escriure este comentari !!Jo també estic amb Gemma m'agraden molt les classes! :)

    ResponderEliminar
  7. hooola ! SÓc andrea , per 5ta vegá que intente escriure este comentari !!Jo també estic amb Gemma m'agraden molt les classes! :)

    ResponderEliminar
  8. Hola! sóc Felix. les classes d'E.F. amb Paco em pareixen molt bones, ja que, apart de que són un poc intenses, crec que són molt divertides i entretingudes

    ResponderEliminar
  9. hola!! soc marta. ami tambe m'agraden molt les classes d'educació física encara que ens cansem molt pero ens ho passem molt be! =)

    ResponderEliminar
  10. Les clases de este any son mes dures pero son millors que altres anys. Espere que Paco ens deixe algun dia lliure per a jugar a futbol jeje.
    Soc Robert.

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)