viernes, 29 de octubre de 2010

Condició Física : Aeròbic (4tC)





13 comentarios:

  1. soc Fátima! aquesta classe ami si q ma agradat,xq ens em rist molt mentres realitzavem aquesta activitat!

    ResponderEliminar
  2. soc Isabel!
    la classe de hui m'agradat xq ens em divertit i ens hem rist molt practicant el airóbic!

    ResponderEliminar
  3. Soc carlos
    Ha estat prou be... pero cansaba bastant

    ResponderEliminar
  4. Soy la primera!
    La clase estubo bien aunque cansase demasiado, eso de las flexiones....


    Por cierto , soy Ana M

    ResponderEliminar
  5. Hola, soc Amparo.
    Jo no vaig poder anar a la classe perque
    tenia que anar al metge, pero com l'any
    passat vam fer una com aquesta i em vaig
    divertir molt,m'havera agradat estar en esta
    tambe, aixi que espere que Paco en
    faja mes com aquestes. :)

    ResponderEliminar
  6. Paco la clase del divendres per una part mos va cansar , al final ya ni podiem correr. i lo de les fotos avisamos. Pero bueno no va estar mal la clase i aspere que la repetim mes vegades iual que lo del aerobic, ya que el any passat tambe ho vam fer.

    Noelia.

    ResponderEliminar
  7. Paco, el divendres va ser un recordatori de la clase del any passat, la cual podriem repetirla mes vegades. A lo primer de la clase tot anava be pero als ultims minuts ya estavem cansats no podiem casi correr. Estes clases no estaria mal repetirles.

    Noelia.

    ResponderEliminar
  8. MIREIA
    Ha estat una classe molt activa i divertida.
    Amb l'aerobic em ric molt i a més no parem ni un moment i els jocs d'escalfament també son molt divertits.

    ResponderEliminar
  9. MIREIA
    Paco enrecorda't de pujar la foto de clase fora de l'institut xfa jeje

    ResponderEliminar
  10. Aitana.

    Buenas Paco, la classe del divendres va estar més que bé, lo mal esque la meitat de la classe no s'enrecordava dels pasos, espere que un altre dia els repetisques més ja que solvidaven facilment.
    Un abraç.

    ResponderEliminar
  11. Miriam

    hola paco la clase me va agradar pero me vaig cansar prou magrada fer la clase aixina que no fer nosaltres balls perque aixina es mes divertit magradaria que heu tornarem a repetir

    ResponderEliminar
  12. Soc pilar.

    La clase em va agradar molt i combinar classes en aerobic magrada xqe no es sempre lo mateix. en fi meu vax passar molt be pero em vax cansar molt :)

    ResponderEliminar
  13. La classe em va pareixer divertida, pense que es una forma de treballar molt eficaç i més entretinguda per a nosaltres encara que ens cansem molt.


    Marta.

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)