miércoles, 27 de octubre de 2010

Més Força...: Natxo i Angela





























10 comentarios:

  1. Hola...!!! Soc Marta Bellver. =D*
    la sessió va res molt divertida i alhora vam treballar, i molt. No es va fer pesada ni llarga i a més estava tot ben organitzat.

    ResponderEliminar
  2. la sessió preparada per nacho i angela va estar molt entretinguda, ens vam riure molt amb els jocs d'escalfament i els exercicis posteriors estaven prou ben organitzats excepte el joc de pillar als contraris que casi ningu entenia i cada uno anava a la seua jeje pero va estar be!!

    enhorabona nacho i angela:)

    ResponderEliminar
  3. Sóc Andrea.
    La classe preparada per Àngela i Nacho em va agradar perquè els jocs que vam fer eren entretinguts i estava ben organitzada.

    ResponderEliminar
  4. Hola soc Marta Alcover.
    La sessió de Nacho i Àngela em va agradar molt perque amb els jocs van treballar molt, i amb el circuit encara vam treballar molt més. Va estar molt be!

    ResponderEliminar
  5. holaa! soc Jorge.
    Bueno la classe va estar divertida i molt entretinguda, al igual que el jocs i els exercicis tot va estar molt be! aixina es fa!!

    ResponderEliminar
  6. Soc Raquel.
    La sessió que van fer em va agradar molt,però la musica fa molt.Em vaig divertir molt i savien com reaccionar si hi havia algun problema pequè s´ho van preparar molt be.Respecte al joc que ningú entenia ningú es perfecte i de totes maneres em vaig divertir igual e inclus mes.També vam treballar molt.

    ResponderEliminar
  7. Soc Queralt:
    La sessió a mi m'ha agradat molt ja que ens vam divertir, hem va agradar com tenien dividida esta sessió, és a dir, els jocs que van preparar per a escalfar y després els exercicis que vam realitzar.

    ResponderEliminar
  8. HOLA ! SOC AITOR
    VAIG PODER COMPROVAR QUE LA SESSIÓ PREPARADA PER NAXO I ÀNGELA VA SER PROU ENTRETENIDA I VA AGRADAR A LA CLASSE EN GENERAL.

    ResponderEliminar
  9. Hola!Soc Neus:
    La sessió de Nacho i Angela ha estat ben estructurada i al mateix temps divertida.Ho han fet molt be!

    ResponderEliminar
  10. Joaquín
    tot i que jo no hi vaig fer la classe ja que em feia mal el turmell vaig observar que la sessió era prou complieta i va estar a un bon ritme, a la majoria d'exercicis vaig observar una bona organització

    ResponderEliminar

Comença un nou Curs escolar: 2010/11

Et va agradar l'eixida a València ?

Esguince de Tobillo Esguince de Tobillo yucaeros Esguince de tobillo en el deporte

¿ i tú qué opines ?

Explotación en el deporte infantil Ignacio, Jenny i Jesi

">

Explotación deportiva a niños

Sueños olímpicos

ACROGYM de gran nivell

Powerpoint de lessions de genoll fet per Ignacio, Jenny i Jesy

Rugby hugo jenny

Power point basquet: Begoña P. Jennifer M.

Qué et pareix la proposta de fer una SEMANA D'EXAMENS al tercer trimestre?

Consideres convenient la setmana d'examens a 2n de Batx?

¿Et va agradar la Comunicació relacionada en els "Blogs" aplicats a l'aula d'E.F. ?

CIRCUIT DE CONDICIÓ FÍSICA (Aitor y Marta)

CONDICIÓ FÍSICA (Marta y Aitor)

Condició física i salud(Marta B.i Raquel)